Yarin 40 haftam doluyor ve dr.um dogum icin sabah erkenden çağırdı açıklık ve yumuşama varmı bakıp karar vericek duruma gore ya suni ya sezeryan.. aslinda normal istiyordum en basindan beri ama asla sancim yok hicbir belirti yok acikligim yoksa suni almayi düşünmüyorum saatlerce agri cekip sonu sezeryana dönerse diye korkuyorum 😔 dr.umda daha fazla beklemiyor su epey azalmış 😪 benim ve bebeğim icin hayırlısı neyse o olsun diyorum artık..kendimi toparladigimda pozitif doğum hikayemi yazmakta nasip olur inşallah 🤲 benim için dua edermisiniz güzel anneler Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏