Besolaraa Mahirissmoms Evet canım göbeğime de sir yapıyorum kişinin genetiğine bağlı dökülme doğum sonrası oladabilir olmayadabilir hanımlar ben güzellik uzmanıyım şahsi fikrim almaktan yana oldu çünkü gebelik geçirmiş bir çok kadınla muhattaplığım oldu tabi ki herkesin kendi tercihi
Dilek-Can 058elf sezeryan olucaksanız eğer bence alın doğuma yakın çünkü ameliyathanede kesilen bölgeye jilet uyguluyorlarmış oda sertleştirir
058elf Dilek-Can şu an için normal istiyorum bebeğin gelişine göre nasıl olursa Allah bilir, sezaryen derseler sadece o bölgeyi alırım üst taraflara yine dokunmam çnkü gebelikten önce yoktu anneminde öyle olmuş dökülmüş
Hasret_ Mahirissmoms hiç bişekilde almayın lütfen dökülür o zaten bu epilasyonla alanları anlamıyorum bebek herseyden etkileniyor zaten korkuyorlar en ufak sese bile çirpınıyorlar anne karnında
Girlsmomm Mahirissmoms ben hazır sir ağda bantları var onlardan alıp kullanıyorum ayda 1 yetiyor tavsiye ederim