Ben 2 kere hayal beye gittim . Bir şey sorduğunda karşı tarafı küçümser gibi bir tepki veriyo soruya . Riskli gebelikler için sağlıklıysa yaşar politikası var adamın :) hani ben ekstra bir öneride bulunayım vs yok :) ama şafak beye istediğin her şeyi sorabilirsin , sormasan bile kendisi tekrar tekrar açıklıyo . Telefondan da her zaman bana ulaşabilirsin diye belirtiyo mutlaka. Tabi insanın doktoruyla enerjisinin tutması olayı ayrı bişey