melekxvedat Selam kızlar doğum kontrol hapını bıraktım, bıraktıktan sonra normal adet oldum ondan sonra bidaha adet olmadım şubat da bırakmıştım anne olmak istiyorum fakat 1 aydır olmuyor benim gibi adet sorunu yaşayan var mı? Hapı bıraktıktan sonra adet olup bi sonraki adet ne zaman oldunuz normal mi 4 ay sürmesi?
Ebrus25 melekxvedat Doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra vücudun kendini toplama süresi var o nedenle 3-6 ay arası sürebilir tabi herşey allahtan bakarsın erkenden de olabilir . Bizim Doktorumuz ilaçla korunmadigiz halde 6 ayı bulabilir demişti
Gokce92 melekxvedat Nirmalde 90 gun diyorlar adetlenme suresini. Ben birakinca 3 ay esim korundu. O sure zarfinda normal adet gordum. Korunmayi biraktigimda hamile kaldim. O yuzden icin rahat olsun. 3-6 ay arasi sure vermelisiniz kendinize ve rahminize☺️
bilges melekxvedat ben bır sene kullandım ilk evlendıgım de.. Bıraktım bır sefer adet gördüm daha sonrakı ay hamıle kalmıştım 💙
Busragokhan0911 melekxvedat ilacı kullandığınız süreye de bağlı uzun süre kullandıysanız vücudun etkisinden kurtulması da uzun sürer mesela ben 6 ay kullandım bıraktım adet oldum sonraki adetim 12 gün gecikti hatta kendimi gebe sanmıştım 12. Gün adet oldum bittikten sonra hamile kaldım.
BarBeyzazer Ablam hapı bıraktı 8 ay adet görmedi doktor herhangi bir sıkıntı yok yumurtalıklarında falan demiş söktürücü vermiş sonra adet gördü o ay hamile kaldı
Zeynepreyyan melekxvedat hapı bıraktıktan sonra mutlaka doktora gidip muayene olun yumurtlama ve hormon kontrol yapsın . Bazı kişilerde adet düzenli bir şekilde devam etmiyor bazıları kişilerde vücut normal şekilde yumurtlamaya devam ediyor
melekxvedat Maalesef olmadı hemen yaklaşık 1 sene sürüyor haptan sonra hamilelik genellikle hala olmadı :( inşallah olur bir gün tekrar asla hap kullanmam mahvediyor hormonları