Nazmiyekndmr https://ty.gl/qrl1dvop https://ty.gl/pntvqfhxs https://ty.gl/pfi1oooi sizce hangisi ben ilk baştakini çok beğendim ana kullanışlı değil diyorlar
Mervensn1 Nazmiyekndmr ilk baştaki travel sistem ağır oluyor falan diye diyorlar ama puset ilk 7 ay kullanılıyor hem hastane çıkışı hemde araçta daha güvenli seyahat etmesini sağlıyor asansörlü eviniz varsa kaldırıp indirme sorununuz yoksa ilki daha güzel tabiki görünüş olarak daha uygun bir şey alayım bütçeme göre derseniz yenidoğanda kullanıyor diğer iki bebek arabasını da
WmonallissA Nazmiyekndmr bencede ilki güzel, biz pusetini bile 1 yaşını aşkın kullanmıştık, diğeri daha uzun kullanılır, banada diğerleri hiç kullanışlı gelmiyor,
Nazmiyekndmr Mervensn1 ilk kattayız ama şey gördüm burda o ilki belli yaştan sonra oturma yeri küçük geliyormuş çocuk rahat edemiyormuş
Mervensn1 Nazmiyekndmr ne kadar büyüdükçe mesela arabaya göre değişir portbebe deniyor galiba diğer başlığına aynı arabaya benzer ablam kullanıyor 3 yaşına girecek hala yatar pozisyonda sığıyor evdeki yatak gibi olmaz tabiki ama sığarlar bence yine siz biliyorsunuz tabiki 🌸