nesedoluminigimm Bu hafta kontrolüm var doktor ikili test ve ayrıntılı ultrason istedi 12+2 olcaz hastaneye gitcegim zaman acıkcası ilk hamileliğim cinsiyet belli olur mu bırde o gun aç mı yoksa tok mu gidilir?
hellobaby0 nesedoluminigimm bana tahmin de bulundu 2li taramadaki doktor kendi doktorum birşey demedi bakalım sonuç göstermeye gidince birşey dicek mi
_Elifffffff_ nesedoluminigimm ac tok farketmiyor cnm sadece kan alınacak ve ultrason muayenende ense ve burun kemiği ölçüyor doktorun. 12+6da tahmin yaptı bana doktorum