e_doga Ben sezeryan düşünmüyorum ama gittiğim doktora arkadaşlarım sezeryan yaptırmıştı eğer normal doğum olmazsa ben de kendisine sezeryan yaptıracağım zaten takibimi de o yapıyor. çok iyi ve ilgili bir hekim tavsiye ederim. memorial Özgüç Altun .
Asel38 Merhaba 33 haftalk hamişim erciyeste zerrin avula gidiyorum diger bebisimdeki doktorum farklıydı bu farklı bilmiyorum nasıl olacak sezeryani