DileKx bence gayet normal canım. Yani özellikle zayıf olanlar genelde daha cok kilo alıyor zaten. 5 kilo alıp doğum yapanı da gördüm 30 kilo alanı da. Ben ilk gebeliğimde toplam 10 kilo almıştım simdi 34 haftalık 7 kilo aldım mesela değişiyor kişiden kişiye