zlemAtAcar sen kendini neye hazirlasan canim doğumun o şekilde ilerler tabi sağlık durumuna gore de degisebilir ama normal dogum tavsiye ederim ben ilk gebeligimde hep normal doğuma odaklandim düşük riskim ve sıkıntılı bi gebelik olmadığı içinde hamile platesi yaptım ve bir buçuk saatlik bir dogum sancisiyla oğluma kavuştum o an tüm agrilarim gitti ve kucagimda bebegimle ciktim anne ligin ilk dakikalarını doyasıya yaşadım hemen emzirebildim yani bebeginle ilgilenebiliyorsun en önemlisi de orasi oluyor normal doğumda.i