geçen Pazartesi doktorumdaydım nts normal kontrol suyum bebek şükür herşey normaldi. Son 3 gündür akşam istisnasız karnım taş gibi oluyor ya. Nefes alamıyorum adeta. Ağrı vs yok ama aşırı rahatsız ediyor valla yürüyorum pozisyon değiştiriyorum çok geç düzeliyor kalıyor öyle baya. Sizin ne alemde kızlar ? var mı benim gibi yaşayan acaba