Benimde 23.hafta oldu en başından beri var suda eritme ilaç antibiyotikler 2ser 3er tane fitil ne varsa verdi her ay başka birşey kullandım geçmiyor bol su içiyorum yok. Bir su bardağına 2 tatlı kaşığı sirke katip günde 2 kez için diyorlar yada sirkeli su ile taharetlenin diyorlar kızılcık suyu iyi gelirmiş bi araştırın isterseniz