Merhaba güzel anneler🥰🥰 canım okadar sıkkın ki anlatacak yada beni anlicak kimse yok etrafımda bende sizinle konuşmak istedim😞 36 haftalık hamileyim ve ilçede oturuyoruz bulunduğum ilçe merkezinde hastane olmadığından hamileligimin başından belli 3 buçuk 4 saatlik mesafedeki farklı il merkezine kontrole gidiyodum. Doktor cuma günki kontrolümde dediki yolun çok uzun olmaz öyle 38 inci haftanda gel geri gitme dedi ama benim kalacak yerim yok ben sorun olmaz diye düşünüyordum hani doğum hikayelerini okuyorum surekli herkes evinde sanci çekiyor bende sancim olunca yola cikarim diye düşünüyordum fakat doktor kordon dolanmasi kaka yapması falan olabilr dedi bide bu halimle ben evimden nasil ayrilayim ki bebegin geleceği tarihte belli değil kafam allak bullak oldu ya kaynanamda tutturdu diyorki dogumdam sonra yenidoğan cocuğu 3 saatlik yola götüremezsin falan dedi boğulur yolda diyor artik hersey birbirine girdi doğum heyecanimi yaşamam gereken yerde 2 gündür nolacak diye düşünmekten kafayi yicem eşimde anlamiyor beni biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ama konuşacak kimsem yok kızlar