Deryaakls daha yeni devlete gitmiş biri olarak Allah birdaha yaşatmasın ve mecbur bıraksın büyük konuşturmasın diyerek başlamak istiyorum 😀 bebek hareket etmiyor diye gittim doktora alt muayene esnasında hasta bakıcı kadın perdeyi açıp gayet rahat bir şekilde beni izledi, sedyeler nst şer asla temizlenmiyor örtüler değişmiyor bizzat gözümle gördüm. Nst den bi bayan kalktı direk onun jelli cihazına beni bağladı iğrençti tek kelimeyle … görünüş olarak yerler bilmem ne temiz ona birşey diyemem ama şu dönemde hijyene dikkat gözlemlerime göre sıfırdı. Muamele desen o daha beter hepsinin ağzı laçkalaşmış lakayıt konuşmalar… bi kolumda tansiyon cihazı bir kolumda serum karnım nst hemşirenin biri bağırıyor hanım efendi nst çıkarıp gelebilirsiniz ???? Zaten direk sana kasaptaki inek muamelesi yapıyorlar buraya girdiysen kaçış yok yatır kes doğurt fırlat asla anlayış yok. Oğlum ağlıyor aşagıda altına işemiş çanta Bnde diyorum ağlasın birazcık ağlıcak tabi diyor.. sanki hiçbiri anne olmamış bunları yaşamamış gibi