Bende ilk cocugumda bu durumu yasamısdım, canım cok yanıyordu. Oncelıkle şunu soyleyım kı yara olmadan önlemini almalısın. Ilk vakıtler gogus ucları cok hassas oluyo. Bebegını emzırdıkden sonra gogus ucunu hafıf islak bezle silib yara onleyıcı krem (bepantol ve bawqa) sur . Dıger emzırmeye kadar bırak kalsın emzırmeden once yıkayıb oyle emzır. Biraz ugrawtırıyo ama yara olmasını engelliyo