Yetgineslihan Cansu101706 bende alacağım ama çok pahalı bir türlü alamadım :(( bunun 3 lü seti ni (şampuan, yağ, pişik kremi olan) almayı düşünüyorum losyon çok kullanılmıyor dediler
Mervee26 Cansu101706 aylar önce ben de yaklaşık o fiyata almıştım. Henüz kullanmak nasip olmadı. İnşallah memnun kalırız
Elif5361 Cansu101706 Eczanede fiyat sordum şampuanı 60 tl civarındaydı tek tek alsak ne karara denk gelir hesaplamak lazım
Bmom Cansu101706 canımı ben e bebek indirimden aldım tek tek ama toplayınca daha uyguna geldi yani 220 lira gibi
ipekursat Cansu101706 bebek yağı önerilmiyor losyon değil.Yağ gözenekleri tıkayıp deri altında kaldığı için
Cansu101706 ipekursat aslında ben yağ yerine zeytin yağı kullanmak istiyorum da seti böyle alınca uygun geldi
Yetgineslihan ipekursat önerilmiyor demedim kullanılmıyormuş dedim. Sağlıklı günlerde kullanın inşallah
Elif5361 Cansu101706 Evet normalde internette şampuanı 90-120 felan eczaneden sadece şampuanı sormayı fırsatım oldu 60 dedi uygun geldi açıkcası diğerlerini de soracam bence sizde bi sorun ona göre hareket edersiniz 🥰
Bmom Cansu101706 Geçen hafta indirim günüydü tekrar olur mu bilmiyorum takıp etmek lazım tekrarlıyor ürünler 500 ml şampuanı 80 lira gibi biseye aldim hızlı tükendi sadece pişik kremini alamadım
Glysrcn Herkesin kendi tercihi tabi ama yine de söylemel isterim. Eczacı arkadaşım mustela yı tavsiye etti ama lütfen internetten alma birebir kopyasını yapabiliyolar güvenilir değil dedi. Ben eczaneden aldım o yüzden arkadaşlar yine de sizler bilirsiniz 🤗
Cansu101706 Glysrcn doğru olabilir canım bir sormak lazım. Ya da arkadaşın satmak için demiş olabilir mi satış stratejisi bunlar
Nasippp Cansu101706 set içeriğinde ne var ki bence pahalı ben şampuan pişik kremi ve losyon aldım 150 falan tuttu 🤷🏻♀️ Ki hepsini minimal aldım bebeğin vücuduna uyacak mı fazla fazla almadım onlar bile bi 4-5 ay yeter
Cansu101706 Nasippp canım benim bebklerim ikiz. Şampuan 500 ml losyon300ml pişik kremi 100 ml masaj yağı 110 ml +çanta hediyeli