HulyaUfukEfe Kızlar merhaba 38+4 haftalık hamileyim bir iki saate yakın bel ve kasiklarimda şiddetli ağrım oluyor bir süre geçiyor ve tekrarlıyor sizce doğum sancısı olabilir mi
Denizim HulyaUfukEfe sancilarinin arasi kac dakika canim? Mutlaka dakika tut hep ayni araliktaysa dogum sancisiymis doktorum soyledi ama duzensizse yalanci hazirlik sancilaridir
Srm Olabilir canm bi duşa gir hemen hastaneye gitme evde cek sancını biraz iyice siddetlenip dayanamicak durumda olunca git bide dk tut
Alpereninannesi HulyaUfukEfe yalanci sanci dusa girince veya dinlenince fln gecermis gecmezse gercek sancidir.sag salim kucaginiza alirsiniz insaAllah