Kizlar bu tarz bir sıkıntı yaşayan iniz var mi yaklaşık 1 ay önce taşındım çok yoruldum bel ağrım falan oldu baya iki hafta her ayakta durduğunda 15 20 gündür de sol ayak pas barmagimda yere bastikte sanki sinirleri sikisiyo gibi karincalaniyo gibi tuhaf bir his oluyor internetten bakıyorum bel fıtığı tarsal tünel veya siyatik falan bunlar çıkıyorlar acaba başına gelen varmı ?