irorkay Kızlar bu saatlerde öyle acıkıyorum ki anlatamam ne görürsem canım istiyor ayy 16 haftadayım 🤤
Sedaerhan irorkay bende de tam tersi yemek görünce midem kalkıyor bir hafta sonra doğum kusmaktan artık doğurayım diyorum
Senseye irorkay Bende çok açıkıyorum 9+1 olduk. Genelde meyve yiyip açlığımı bastırıyorum. Biraz önce kocaman bir ayva götürdüm resmen🙈
Haticeyuce31 irorkay bende aynıyım.baciiiim su an eşime bakiyorum kesin acıktın dimi ne yapayım soyle diyor ay aklimdakileri bi saysam adama 🤣🤣🤣 tobe benim.hatun ne oldu böyle der
Aysun1983 irorkay bende erken akşam yemeği yediği için bu saatlerde çıkma oluyor hatta şimdi peynir yiyorum 😄
irorkay Sedaerhan ayy o haftalara darısı bana inşallah. 6 7 den sonra bir şey yemiyorum sanırım ondan acıkıyorum bu saatlerde
irorkay Sedaerhan canım işte bu saatlerde de bir şry yemek istemiyorum çok en son 7 de yiyorum bırakıyorum. En fazla bir süt içiyorum
Seda-34 irorkay gene insaflıymış sana gelen açlık😂😂 bana 12, 1 den önce gelmiyor yataktan kaldırıyor 🙈
Seda-34 irorkay her gece yaşıyorum bunu. Gündüz iştahım yerlerde hele akşam yemeği saati gelince 1 tabak yemeği zor yiyorum ama gece 12 den sonra dünyayı yesem doymayacak gibi acıkıyorum neden acaba ya 🙈