1bebeklianne Normal mi acaba kahvemsi yuvarlak leke gordum camasirimda. Bebekle ilgili bir sikinti degildir insAllah. Ilk bebegimde sanki olmamisti.
Hilal97_ 1bebeklianne lekeleme kan pempe leke ne olur ne olmaz ihmal edilmemmei canim istersen bir doktoruna gorus
SenaSimsek 1bebeklianne bende 8. Haftaya kadar lekelendim yerleşme kanaması olabilir ufak lekelenmeler büyük ihtimalle yerleşme kanamalarıdır. Eğer kasıklarda ağrı ve kanama şiddetlenirse doktora başvurun bence..
1bebeklianne Hilal97_ canim henuz dr gitmedim ki. 6 aylik bebegim var bu yanlislikla oldu zaten. Kan verdim gecen gun 570 cikti deger.
1bebeklianne SenaSimsek kasiklarim agiriyor ama bilemedim ki 2.cocuk olunca dr a hemen gitme tarafi defil esim bise olmaz diyor
Bebegim0101 1bebeklianne cnm mutlaka dr.gitmen lazim,benim lekelenmeyle baslayip kanamaya donmustu ve malesef bos gebelik oldu.