Sevdanur_onur ben gecen sene Esentepedeyken idrar yolu enfeksiyonu olduğum icin gitmistim cok tatlı bi bayandı fakat ceylana hastanesi icin pek olumlu seyler duymadıgımdan tercih etmedim.39 haftadayım esentepe nese korkamazere gidiyorum basından beri cok memnunum