Gulnihalce spinal oldum.bebeği hemen gördüm muhteşem bi duyguydu bacaklarım titreyerek girdim ama ameliyat masasına yatınca bi cesaret geldi zaten sürekli başında biri konuşturuyor.o ağlama sesini duyunca ki duygusallık heleki bebeği getirip yanağına koyuyorlar ya orda gözler doluyor zaten.önce bebeği çıkarıyorlar bebek bakım odasında aşılarını vurup kan alıp temizliyorlar ben odaya gittikten sonra getirdiler hemen emzirmem için verdiler öyle güzeldiki gögüsüme değdiği an mutluluktan ağladım.ağrım oldu olmadı değil rahim toparlansın diye karna baya bi baskı yaptılar kanama olsun diye bel altı hissetmiyorsun zaten bu arada sondayı falan bacaklar uyuşunca takıyorlar.insan bian önce ayaklanıp bebeğiyle ilgilenmek istiyor.can atıyordum ama gece 12 de kaldırdılar yürümeye başladım .ilk yürürken zor oldu ama gazımı önce çıkarmıştım ve ondan sonra tuvalete falan gitmeye başladım.kendinizi bırakmayın bırakırsanız toparlanmak zor olur .ertesi günü sabah 10 buçuk ta taburcu oldum.herşey yolunda gitti çok şükür darısı sizlere olsun inş 🤲🏻