edanuur tersleme olmaz canım numara veriyorlar normal bişey bu durum gebelikte sizi takip ediyor irtibat halinde oluyorsunuz şöyle söyliyeyim öncelikle ben o hastaneye para veriyorum sizde aynı şekilde ve doktor cevaplamak zorunda her şekilde 👍 aklıma takılan neyse soruyorum hiç çekinmeden bazen günde 3 4 kez sorduğumda oldu baydırana kadar bile sorarım aklıma hala takılıyorsa 😂 ben şunu söylerim hep gebelik ihmale gelmez herkesde normal görülen soeun bizlerde farklı sonuç doğurabilir ki başıma geldi bir sorun olduğunda doktoruma mutlaka sorarım yetmez birde araştırırım mutlaka