Kuyumcu Merhaba anne adayları yine ben geldim 16+1 deyim ve yüz üstü yatan biriydim demeyimli annelere sormak iatiyorum sırt üstü ve sağa yatmayın diyorlar hep solamı yatacağız kemıklerım agrıyor kalkınca 😂
Madi Kuyumcu sağ yada sol serbest ,sırt üstü yasak ama ben sabahlar kendimi sırt üstü buluyorum 🤦🏻♀️
Dilara0 Kuyumcu sağ ve sola yatabilirein cnm sırt üstü tehlikeli maalesef bebeğin damarlarinimi ne tikiyormus öyle bir şeydi ama tam bilmiyorum
Nurasl Kuyumcu ben yüz üstü yatmadan uyuyamıyordum 7. Ayıma kadar da öyle yattım valla ister istemez hep dönüyordum sonra katanım çıktı tabi sırt üstü uyumuyorum hiç psikolojik sırt üstü dönsem uyanıyorum direk sola yatmak iyi diyor doktorlar ama sürekli de sola yatılmıyor yani sağa sola dikkat ederek yatabilirsin
minikprensesimmm Valla 35+5 deyim sağ tarafa da yattım sola da sadece yüz üstü ve sırt üstü yatmadım mecburen hep aynı yerde yatamıyoruz doktor da bir sıkıntı olmadığını söyledi
Smyy00 Madi bende açıkçası arada yatıyorum veya kendimi o şekilde buluyorum zaten 28 den sonra uykusuzluk çekmeye başladım
Kuyumcu Madi ben sırt ustune donmeyı sevmıyorum zaten ıkerleyen zamanda arkama yastık kıyarım ıstemsızde donmem heralde dene istersen 😂
Smyy00 Ben 3. Trimestırda sağ sol yapmaya başladım sadece sol değil sağa da yatabilirsin önemli olan sırtüstü yatmamak zaten belli bir zamandan sonra artık rahatsız oluyorsun sırtüstü yatmaktan mecbur diğer taraflara doğru yatıyorsun ama 25 ten sonra bunlar öneriliyor siz şu an yüzüstü yatmadıktan sonra istediğiniz gibi yatabilirsin
KMerveK Gel bana sor bide kolumu yastığın altına sokup çaprazlama yüzüstü yatmayı özledim ilerleyen haftalarda karnın büyüdükçe daha da zorlaşıyor bu durum bende senin gibi erken haftalarda kendimi alıştırmaya başlamıştım sola yatma mevzusunda 😅
Kuyumcu KMerveK ya ben çok zor uykuya dalan bir insanim bişey olmuyor deselerde yüzüstü yatamam korkarım heralde e yüzüstü yatmayıncada uykuya dalamıyorum yan bacak kemıgım agrıyor sabah k agrıyla uyanıyorum bunye alısık degıl yana yatmaya sırt ustu zaten sevmem
Aysenur173 Nurasl ben sen hep yüz üstü uyuyorum sağ sol yapmaya çalışıyorum ama çok zor kollarım uyuşuyor ağrıyor şuan 3 aylığız sorun olmuyor mu bebek için öyle ? Ne yapacağımı şaşırdım
gulfem_93 Kuyumcu ben sadece yorumları ve internetten bilgileri okuyarak sürekli soluma yattım çünkü kesin sola yatmak gerek gibi bğr düşünce var çoğu kişide. 34 haftalık gebeyim doktoruma sordum bu gittiğimde çünkü ben de ağrıyla uyanıyordum her defasında 😊 doktorum ya sağa ya da sola yatabilirsin sadece düz yatmamaya çalış kalbe giden damara baskı olduğu için tansiyon düşüklüğü yaşayabilirsin dedi o kadar.
iiremgrzbyr Kuyumcu Merhabalar ben şuan 27. Haftamdayım doktorum 28 haftaya kadar istediğin gibi yatabilirsin dedi ama sol tarafa yatılması gerekiyormuş kan akışı sağlanması için
0znur Hamileliğimi öğrenir öğrenmez sola alıştırmaya çalıştım kendimi, son aylarda sola yatmak gerekiyormus. Ama kemiklerim ağrıyor, sağa yatıyorum bazen, bazen de sırt üstü buluyorum kendimi 🤷🏻♀️
Kuyumcu 0znur ben yenı yeni sağ sola yatıyorum 16 haftalık olduk ondan once yarım yüzüstü yatıyordum bunada alışıcaz artık bıyere kadar agrır heralde 😂
MiniCooperAnne @Kuyumcu Ayyy bir de bana sor. Yuz ustu yatmadan asla uyuyamayanlardanim. Bayagi zorluk cektim ki hala daha cekmekteyim. Doktor bana her zaman sol tarafina yaticaksin dedi.🤦🏾♀️
imerveg Kuyumcu 34+4um basindan beri iki taraftada uyuyorum. Sirt ustu yatinca bebise kan pompalanmiyormus. Sag sol serbest sadece genel olarak sol tarafi oneriyorlar. Benim oglan sagimda uyutmuyo zaten rahat edemiyor bücür🤭 zaten ilerleyen zamanlarda yatarken bi taraftan bi tarafa donmekte eziyet olcak dönemiyon cunku🤣🤣