Deryayurt Ben Sezaryen oldum iki buçuk sene önce. Sistem aynı hala değişen bir şey yok size anlatayım.Gece 12 den sonra su dahil birşey icmiyorsunuz. Sabah 8 de gelip size önlük veriyorlar onu giyiyorsunuz öncesinde tabi anestezi uzmanı sizden bilgilerinizi alıyor vs.Sonra hemşire ile birlikte doğumhaneye gidiyorsunuz kapıda eşinizden imza alıyorlar. Doğumhane de önce damar yolu açılıyor sonra belinizden iğne yapılıyor yavaşça yatiriyorlar sizi uyustunuz mu diye kontrol ediyorlar emin olduktan sonra sonda takılıyor.10 dk ya bebeğinizi görüyorsunuz size gösteriyorlar sonra bebeğin kontrolleri olurken sizin kalan işlemleriniz devam ediyor yapıştırma yapılıyor ve sizi kadın doğum yoğun bakımda 24 saat tutuyorlar bebeğiniz yanınızda oluyor serum veriyorlar o arada. 24 saatten sonra idrarinizi yapmanızı istiyorlar yaptıktan sonra sizi sedyede odanıza alıyorlar. Bir gece de odada kalıp çıkıyorsunuz.