Cinsiyeti kız ama çözemedim bu haftaya kadar tuzlu ve ekşi yeme isteği olan ben kaşık kaşık çikolata paket paket bitter yerken buluyorum kendimi 😏 ki tatlıyı hiç seven biride değildim üstelik 6 aylığız 6 kilo aldım ama bundan sonra olacakları şuan düşünemiyorum 🙄 elma yiyorum tarçın atıyorum kayısı yiyorum incir yiyorum ama kesmiyor yemesem aklım kalıyor çok garip bir hal bi kaç haftaya da şeker yükleme var inş bi sorun çıkmaz 🙏