Ays0 Minigimyolda ben de dün fark ettim muslin takımları, çok teşekkür ederim. İlk senemi bebişle yaşayacağım korkmuyor değilim valla umarım hepimizin çabuk ve kolay geçer 🤗
Ays0 Nazk ben de öyleyim şimdiden cinsiyetsiz alıp alıp koydum ama adana çok sıcak olacak diye herkes çocuk ilk 3 ay bezle durur dedi korktum ya 😂
Ays0 Minigimyolda Ankaralıyım ben klima görmedim doğru düzgün o yüzden kokuyor gibi geliyor bana klimalar kışın burnumu tıkıyor yazın midemi bulandırıyor 😂😂
Ays0 prensesannesi1712 genelde zıbın aldım ilk 3 ayı için zaten tahmini 24 Ağustos diyor doktorum. Altlarına da ince pantalon giydiririm belki dedim ama emin olamıyorum da
Minigimyolda Ays0 alışırsınız çünkü klimasız çok zorlanrsnz bnde 3 yıl Erzurum’da yaşadım yaz görmedim desem yeridir bnde korkuyorum bu yazdan birde üzerine hamilelik yaşayıp göreceğiz
Egeasigi Bebegimgeliyo yeterki sağlıklı doğsunlar canım akıllı uslu olsunlar .günü önemli değil tabiki