Doa-su sen gebeliği çok istediğin için bütün belirtileri bile yaşarsın psikolojikmen , onu diyorum bende . Bende çok istediğim zamanlarda midem mi bulanıyor , ay burnum hassaslaştı, adetim gecikti neden acaba , göğüslerim sızlıyor yoksa … , başım dönüyor olabilir mi acaba diye diye aylar geçti sonra dedim ki hayırlısı ya rabbimin yazdığın bi zaman vardır elbet dedim ama içten dedim kabullendim yani , sonra bi baktım hamileyim , ne zaman kafan boş o zaman hamile kalma olasılığın çok çok fazla canım emin ol .🌸