Nesalihan Kızlar benim vücudum da yüksek dozda enfeksiyon var,geçen haftada böbrek büyümesi teşhisiyle stent taktılar. Ama bugün enfeksiyonum çok artmış şu 35+4 deyim salı ya da Çarşamba sezeryanla alcaklar bebeğimi,nolur dua edin.. bebeğiö küvezde kalcak
Magnolina Nesalihan hiç canını sıkma bebiş en kötü kuvezde yaşar küçük bebek daha çabuk gelisir büyür
Bebegim0101 Nesalihan cnm ben 34 haftalk dogum yaptim,hareket etmiyor diye gittim doguma girdim,1 hafta kuvezde kaldi hic bi sknti yasamadk cok sukur suan 7 yasinda,hic korkmayin rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah
Yasmer123 Nesalihan ya kalmaz belki kuvezde 34 haftalik doğan yeğenim kalmadı kuvezde en son ne zaman gittiniz doktora kilosu ne kadardı bende de risk var doktorum bu haftada dogsada ciğer gelişimini tamamlanmıştır dedi bende 35+4dum çünkü
Emineyigit Nesalihan kilosu çok iyi akciğeri gelişmiştir tam olarak sıkıntı yoksa kalmaz inşallah küvezde iyi düşün iyi olsun sütünü etkileme 🙏
neslihann87 NesalihanRabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bir tanıdığım 35 haftalık doğum yaptı hiç küveze girmedi inşallah sizinde gerek kalmaz