Psydn Memoze bende uyku ve halsizlik yapıyor 35+1 erken doğum riskim var benim de bana yasak birşey yok şükür
Memoze Bebegim0101 benimde 7 haftalık 5. Haftadan beri kullanıyorum benimde günde 3 defa birinin etkisi geçmeden diğerini içiyorum bütün gün sersem gibi elimden bir iş çıkmıyor 🤦🏻♀️
Bebegim0101 Memoze ben 3 hafta 3 gunlukltu ogrendim kanda hemen ogun baslatti dr.ilk zamanlar etkiliyordu ama suan pek bi etkilenmiyorum,bebisi gordunuzmu acaba,daha once dusugunuzmu vardi oyuzdenmi progestan kullaniyorsnz acaba
Memoze Bebegim0101 Bebegim0101 yok aslında 7 yaşında bir oğlum var onda hiç bir problem yoktu normal bir gebelik geçirmiştim.Şimdi böyle olunca biraz şaşırdım napacağımı. Bu arada 5. Hafta da bir kanamam oldu o yüzden verdi ilacı kullanınca durdu. bebeği de gördük sonunda 6+5 te zar zor gösterdi kendini bu hafta kalp atışı için gidicez kontrole 😊
Ekvatoral Memoze fitil olarak mı kullanıyorsunuz oral mi ? Ben gebelik öncesinden beri kullanıyorum tedavi ile olsuğu için tam bırakacakken kanamam oldu o dönem oral aldım sonra fitil olarak devam ettim. Ağızdan alınca halsizlik baş dönmesi vs gibi etkileri olmuştu ama fitil olarak kullanınca bir etkisi olmuyor. İlk doktorum da bana kahve içme demişti ama o kanama öncesiydi. Sonra kanama olunca gitmeyi düşündüğümüz riskli gebelere bakan bir doktora gittik. Ona sordum bir ay kadar sonra günde bir fincan içebilirsin dedi. Beni yeme konusunda ve ilişki konusunda hiç uyarmadı ama telaşlı bir yapımız olduğunu ve sağlık personeli olduğumuzu bildiği için söylememiştir diye düşünüyorum. Öncesinde yapmadığımızı dikkat ettiğimizi de biliyor. Bitki çaylarından riskli olmayan gebelerin bile uzak durmasını söyleyen bir çok hekim var. Neyin nasıl etkileyeceğini çok bilememekten kaynaklanıyor aslında bazı yasaklar. En güzelini en doğrusunu doktorunuz bilir. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🤲🌸
Memoze Ekvatoral oral olarak kullanıyorum öyle kullan dedi doktorum hatta fitil olarak kullanıldığını bile burdan öğrendim 🙈 ilişki de yasak tabiki. Amin insallah hepimiz sağlıkla kavuşalım çok teşekkür ederim 🤲🏻💗
Bebegim0101 Memoze insallah duyarsin cnm rabbim saglikla kucaginiza almayi nasil etsin insallah,benmde 7 yasinda bi ooglum var cok sukur🤲🤲
Ekvatoral Memoze o zaman bir süre belirtileriniz olacak bu şekilde. Ben ağızdan aldığımda ilaç saatlerini uyku saatlerime göre ayarlamıştım rahat etmiştim. 3*1 alıyordum sabah eşimi işe yollarken alıp yatıyordum. O gelmeden bir saat önce alıp yatıyordum bir de gece yatmadan. Aralarında 7-8 saat oluyordu. Uyuyunca sersemlik olmuyordu ☺️
Morgeyik Bebegim0101 bende 4+6 kanamanız mı oldu benim bir düşüğüm var o yüzden doktor daha keseyi görmeden başlattı.
Memoze Morgeyik evet kanamam oldu 5. Haftada benimde kese görünmedi 3 günde bir kandan takip yapıldı 6+5 te idrara çok sıkışık olarak bakılınca göründü kese ve bebek
Bebegim0101 Morgeyik Hayir cnm kanamam yok,ama benm 1 bos gebelik,2 kimySal gebelim ve 8 haftalk aklp durmasi sonuvu dusugum var, ve kanda pihtilasma cikti suan bi cok ilac kullaniyorum.7 yasindada bi oglum var erken dogum yapmistim 34 haftalk iken
Mvlbln Memoze vajinal fitil olarak yap arkadasim hic yan etki tarzi birsey olmuyor ben hep oyle kullaniyorum 1 ay olacak nerdeyse hem fitil hemde igne kullaniyorum
katipannee Oral olarak kullanıyorum erken doğum riskim var. Doktor yatarken kullanmamı söyledi fakat çay kahve içemezsin demedi hamileliğimin en başında çay açık olmak kaydıyla kahveyi de günde 1 fincan türk kahvesi olarak tüketebilirsin demişti.
NefesDeniz Memoze Benim herhangi bir riskim yoktu ama doktorum hamileliğimin başından itibaren bu ilacı kullanmamı söyledi. Çay kahve vs gibi yasaklarım yok ama dediğim gibi benim riskim hiç olmadı. İlk aylar günde 3 kez kullanıyordum 23.haftamdan beri artık günde 1 kullanıyorum. Fitil olarak kullanıyorum ben ve hiçbir yan etkisi olmadı. Ağız yolu ile kullanımda yan etkileri çok görülüyor siz ağız yolu ile mi kullanıyorsunuz eğer öyleyse doktorunuza fitil olarak kullanabilir miyim diye sorabilirsiniz.
Mervesencan Memoze merhaba bende kullanıyorum ama bana hiç birini yasaklamadı size neden yasakladı acaba
Aysegngr Memoze canım ben 6. Haftamda başladım ilk haftalar uyku yaptı suan 27 olduk 2 haftadır bıraktı doktorum evet bir zamandan sonra geciyo halsizlik uyuku
Sarellem Memoze merhaba canım. Bende progestan kullanıyorum. Şu an 2.kutum bitmek üzere vajinal yoldan alıyorum.doktorum bana çay kahve yasakları koymadı ?10 haftalık hamileyim 🥰
Gul6161 Bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum şuan 26 haftamdayım hala devam ama hiç bir kısıtlama yok