Ozlemm92 kabızlık için hergun 1 Elma ve bir bardak kefir içebilirsiniz. 38+4 olacağım çok şükür ilk günden beri bu şekilde devam ediyorum kabızlık yaşamadım. Yürüyüş de metabolizmayi hızlandırıyor. Geçen haftaya kadar 1-1.5saat her sabah yürüdüm . Usuttugum için 1 haftadır gribi atlatmaya çalışıyorum .hiç ödem de oluşmuyor bu sayede.