Merhaba arkadaşlar, benim ilk gebeligimde de şekerim yüksekti ve doktorum her defasında diyete uyup uymadigimi sorardı, ben ilk gebeligimde harfiyen uydum diyebilirim. Nitekim kizim 2.940 kilo ile normal doğdu. Simdiki gebeligimde de şekerim yüksekti ama beni takip eden doktorum abartılı bir yukseklik degil bu dedi ve biraz rahat davrandı ve herşeyden abartmadan ye, ölçülü ol dedi ekmek makarna pirinc ve rafine sekerden uzak dur dedi. E böyle rahat konusunca ben de çok abartmadan yedim ama diyet yapmadım. Ama bebegimin kilosu şimdi iki hafta onden gidiyormuş böyle giderse 4 kilonun üstüne cikmasindan korkuyorum çünkü sezaryen olmak istemiyorum hemen diyete başladım şimdi, şekeri yüksek çıkıp diyete cok uymayan ama bebegini normal kilo aralığında doguran var mi onu merak ediyorum.