Anne54 Kızlar bio oil kullanıyordum ama bitti biraz pahalı geldi fiyatı yarın aktara gidip çatlak için yağ almak istiyorum neyi önerirsiniz biraz hindistan cevizi yağım var tekrar ondanmı alsamki. Bugün aşağılarda vajinamda 1 kırmızı çizgiyle uyandım 😥
alininannesii Anne54 ne yaparsanız yapın anneniz ya da halanız işte kime çektiyseniz çatlayan çatlıyor, bi gün bio oil bi gün zeytinyağı sürüyordum ama 30. Haftada çatlamaya başladım :(
kiiraaz Anne54 Arifoğlu’nun yağlarını tercih edebilirsiniz. Trendyol’da da satışları var. Güvenilir bir marka. Bütçeniz uygunsa yanına kakao yağı,kayısı çekirdeği yağı da ekleyebilirsiniz.
T_nisaa Anne54 ahhh ahhh benimde çatlamıştı kendimi tek sanıyordum yani bir insanın her yeri çatlarda genital bölgesi de mi çatlar diyordum 😬 kaç haftalık gebesiniz ben en pahalı kremleri aldım hiç fayda etmedi çok para vermeye bence gerek yok 😑
Muyako Benim doktorum jojova yağı, hindistan cevizi yaği, susam yağı ve aynı sefa yağını karıştırıp sür dedi. Hindistan cevizi yağı diğerlerine göre 2 kat fazlakoyuluyir karışıma. Ben onu kullanıyorum. Belki size de fikir olur.
Anne54 Muyako hepsini alamam ki 😔 hindistan cevizini katımı sıvımı aldın peki internetten bakıyorum nasıl güvencem bilmem
Muyako Anne54 ben eczaneden aldım sıvıydı. Internetten bildiğim bi yer yok malesef.Bu yağların arasından seçip de alabilirsiniz. Bana hem krem hem yağ karışımı önerdi. Ben kremi almadım o baya pahalı. Yaglari aldım. Belki sizde seçip kullanabilirsiniz.
Ddss Anne54 Anne54 hindistan cevizi oda sıcaklığına göre ssivi ve katı oluyor soğuk yerdeyse katı olur
Aycanmbenim Anne54 Hindistan cevizi yağı soğuk havada katı sıcakta ise sıvı hal alır canım. Ama eline alır almaz eriyor zaten
Anne54 alininannesii bende 30a girdim 3 4 gündür süremiyorum biraz ihmal ettim ama çatlicaksak zaten çatlıyoruz doğruda bişey sürmedende olmuyor canım ya elimizden geleni yaptık olmadı deriz napalım bugün bi baktım 2 3 çizgi bana bakıyor aynada sinir oldum 😔
Smyy00 Anne54 hindistan cevizi yağı orijinal soğuk sıkım olunca normal şartlar altında biraz katı oluyor sıcak havalarda veya elinde durunca sıvıya dönüşüyor gerçeği o şekilde eğer katkı maddesi koyarlarsa hep sıvı da olabilir ama normali biraz katı oluyor
alininannesii Anne54 evet kabullenmek zor oluyor 🥲 göbeğimin altı full çatladı, 36+2yim, inş daha artmaz ama acayip kaşınıyor
Anne54 Smyy00 aa bilmiyodum şimdi trendyoldan baktım soğuk sıkım yazıyor hep iyi olan o ozaman değilmi canım ondan almalıyım yani
Anne54 kiiraaz evet bende arifoğlunun ürünlerine bakıyordum şimdi ama yanına kakao yağımı yoksa sarı kantaron yağımı aklim bilemedim canım sen ne kullanıyon 😊