Şeker testini mutlaka yaptırın arkadaşlar, hatta 50 Gr yüklemede bile yanlışlıkla geçtiği oluyormuş, mümkünse 75 ya da 100 g yaptırın. Gebelik şekeri çok önemli. Ben sağlıklı besleniyorum zaten, hiçbir riskim de yok diye dr.a itiraz ettim. Dr.um ısrar ettiği için yaptırdım ve bingo, şeker çıktı. Konu çok ciddi.