Arkadaşlar bugün ölümden döndüm resmen hastanede yatıyorum hem kanamam var hemde ağrım bugün resmen doğum sancısı çektim kesin bebek dusucek dedim allah kimsenin başına vermesin kanamanın sebebi rahimde 3cm kanama alani varmis. Ultrasondan muayne oluyorum doktor bebek iyi diyo kalp atisi da var diyo benim gibi bu durumu yasayan varmi 15gundur cekiyorum