Selam kızlar, şu dönemde oda süsleme yaptıran var mı? Organizasyondan bahsetmiyorum aslında evden getirip masa süslemeyi düşünüyor musunuz ? İkramlık olarak neler paylaşcaksınız ve şerbetlim götürmeyi planlıyor musunuz? Fikirleriniz önerileriniz nelerdir :) ben kaç gündür kara kara düşünüyorum. Aileden Kimileri ne gerek var kimse gelmez desede kimileride güzel anı olur sonuçta içine nasıl siniyorsa diyor.. siz ne dersiniz ?