Ozlempeker_55 Adetime 6 gün var ve bugün peçeteye kahavemsi pembemsi karışık bir tonda akıntı geldi adet gibi akışkan değil köyü kıvamlı bişey sizce bu yerleşme kanaması mı?
Aysem- Ozlempeker_55 Emin olmak için adetini bekle bende de olmuştu çok umutlanmıştım ama malesef gebelik olmadı.