Şimdi başıma şöyle bir olay geldi muhakkak anlatmak istedim burada da. Bi fenomeni takip ediyorum bir markanın bir ürününü tavsiye etmiş. Öyle ballandıra ballandıra anlatmış ki karar verdim alacağım, mesaj attım buna ürünü alıyorum ama kesin güvenilirdir üründe kalitelidir değil mi diye? Bana dedi ki ; orasını bilmiyorum canım ya.. nasıl yani dedim bayağı anlatmışsın ürünü kullanmadığın ürünü nasıl anlatırsın , ya ben mağdur edilirsem bunun vebalini nasıl ödeyeceksin diye? Tabiki saniyesinde çat engel. İlk kez böyle bir şey yaşadım. Bi daha da hiç birinin lafına bakmam. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?