Erkekannesi41 Merhaba anneler yarın bizde kavuşuyoruz inşallah 😌 spinal sezaryanım var yarım. Tavsiyeleriniz ve dualarınızı bekliyorum…
Aylinkut Erkekannesi41 15 şubatta spinal sezeryan ile yavruma kavuştum. Cok korkuyordum. Ama inanın hiçte oyle değil okadar güzel kesildiğimi bile anlamadim 2 dk içinde bebeğimi gördüm. Saglicakla alin kucaginiza insallh
Hacergedik Erkekannesi41 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. İsteğe bağlı mi sezeryan zorunlu mu canım 💕😍