Karnımda değil ama kasıklarımda adet olmadan önceki gibi oluşan bir ağrı var özel bölgemde de. Bebeğimin kendini ittirdiğini söylüyordu doktorum perşembe günü sancım çıkmıştı ama açıklığım yoktu. Suan bebeğin aşağı doğru ittirdiğini görebiliyorum karnımın hareketinden. Yarın doktor kontrolüm var sizce şimdi acile gitmeli miyim yoksa yarını beklemeli miyim? Sürekli altıma yapacakmışım gibi hissediyoruk