Gizem957 hem büyüdüğünü gelişiminin guzel ilerlediğini hemde doguncada fırlama geleceğini 🤣🤣 benim oglum oyleydi doktor annesi ayvayi yedin derdi harbidende oglum 2 bucuk yasinda gercektnde gelişimi hep önder giderdi su andada bomba gibi bi fırlama oldu kızımda ayni gümbür gümbür geliyor 🤣🤣