Merhaba anneler 7 aylık hamileyim bebek için aldıklarımı paylaşmak istiyorum biraz kısıtlı şekilde alışveriş yapmak zorundaydım. Eşim az olduğunu söylüyor ama sizde gerçekten gerekli olan bişey eksikse yada azsa söylerseniz sevinirim.
5 tane 5 li hastane çıkışı
1 tane 10lu hastane çıkışı
10 parçalı isimli takım hediye geldi
10 adet çorap
Banyo havlusu
2 adet penye battaniye
3 adet nohut battaniye
Bi küçük bi büyük biberon
Emzik
2 bebek tulum
10 tane 0 3 ay çıtçıtlı
Ve
3 6 ay 10 adet alt üst takım var mayısa geliyor doğumum.