deleted270 Çatlatma iğnesinin 10.günü bugun sol tarafımda 2 yumurtam olmuştu bu ay. Şuan 1saatten beri sol belimin yan tarafında yanma mı desem ağrımı desem bir hal var bazen belimede vuruyor Hamilelik belirtisi olabilirmi böyle olup öğrenen varmı
Trabzon6161 deleted270 ayni kaderi paylaşıyoruz benim 1 saattir göğüs ucumda ağrı sizi başladı bide şişlik yok sadece ucunda aci var hamilelik belirtisi olabilir mi ben klomen kullandım 5 gün sonra catlatma ignesi oldum