Berin Kızlar hiç gebelikte unutup yüksek yerlere uzandığınız oluyor mu ben bazen unutup uzanıyorum sonrada cok korkuyorum ya bişey olursa diye🤷♀️
yldrm-aysnr2627 Kasmayın bu kadar rahat olun. Ben ilk haftalarda yatak dolap taşıdım odadan odaya raflara uzandım sürekli hiçbir şey olmadı. Kişiden kişiye göre değişir durum tabi ama rahat olmanız gerekiyor. En ufak bir şeyde bebeğe bir şey olmuş mudur diye düşünürseniz o zaman bir şey olur.
Csm Ya benim çok şükür en başından beri bir risk yoktu, tup bebek, kanama vs de olmadı. En başından beri her yere uzanıyorum, kilim vs silkeliyorum, baza kaldırıyorum, koltuk çekiyorum vs 😎 sakınan göze çöp batar kafasindayim 😎🤣
hm35 2 aylık hamileyken ev taşıdık, herşeyi kendim yaptım mutfakta falan. 37. haftadayım daha bugün kapı sildim ev süpürdüm😅 ama tabi bir risk yoktu herkesin süreci farklıdır siz yine çok yormayın kendinizi.