Baharmm16 Hanımmmlar merhaba 8 haftalık hamileyim demin duş esnasında 1 2 damla kan gördüm geçende lekelenme olmuştu doktorum korkulacak bişey yok dedi ama bu akşam olunca içim ürperdi benim gibi olan var mı oturdum ağlıyorum şuan
Tugceonur Baharmm16 stres yapmayın lekelenme kanama normal değildir gebelikde doktorunuza bilgi verin mutlaka 🌸
esmerrmm Baharmm16 canim gebelikte lekelenme gören cok var doktorun sıkıntı yok dediyse yoktur insallah. Boşuna aglayip kendini üzme bebişinde üzüldüğünü hisseder 😊
Baharmm16 Çok mu dedi kanama değil dedim 1 2 damla normal dedi ama gelinde bana sorun panik atak olan bi anne adayı içim gitti 😑
karabc Normal artarsa progestan verir benimde kanamalı geçti korkmayın ayakta çok durmayın sıcak su ile çok yıkanmayın
Baharmm16 karabc nasıl teşekkür etsem az arkadaşlarıma sordum daha kötü oldum rabbim sağ Salim nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
haytaseda Merhabalar bende 8 haftalık gebeyim bende de ara ara lekelenme oluyor doktorum normal olduğunu söyledi.Yat dinlen kendini yoracak bir iş yapma kısa sürede geçiyor.
Baharmm16 haytaseda ayyy valla rahatladım çok üzüldüm rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
karabc Baharmm16 stres yaptıkça artıyor birde hurma yemeyin olur mu normal doğum isterseniz son ayınızda yemeye başlayın
haytaseda @Baharmm16 amin inşallah 🙏 sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi bugün kontrolüm vardı her şey yolunda Allaha şükür..
Baharmm16 haytaseda yaaa çokkkkkk şükür benim haftaya cuma benim lekelenmem çok mu çok az oda koyu ama aklım çıkıyor 🙏🏻🌺
Elifkaya59 Bnde 9 haftaya girdim lekelenmem oldu parça parça hemen doktoruma haber verdim kan sulandirici ignemi biraktirdi kan uyusmazligi var dedi igne vurulmami soyledi o gun içinde hemen vuruldum bende cumartesi geldi başıma bu olay
Baharmm16 Elifkaya59 ahhh ya insanın aklı gidiyor demi kan uyuşmazlığı için korkmayın onun iğnesi var hemen vurulunca geçiyor rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucağımıza miniklerimizi 🌺💐💐💐💐