Kızlar dün kontrolüm vardı doktor rahme yakın ama bu seni çok korkutmasın dikkat et dedi 22+4 günlüğüz suan . Dünden beri de kaşıklarımda çok ağrı var normal mi bilmiyorum ilk çocuğum hep düşük tehlikesi ile geçti iğnelerle falan durdurdu doktor. Yine aynısı olur diye çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı rahme yakın olup doktor ne yorum yaptı