ZorYollardanAsipGelenim Elimde 3 bucuk kutu oksapar igne var 4000lik corluda oturuyorum ihtiyaci olan var mi ????
Sermec27 ZorYollardanAsipGelenim inşallah biri cıkar aslında var gecenlerde ihtiyacı olan vardı ama post gözükmüyor galiba
Mila_su Aslında çok kişi arıyordu kan sulandırıcı inşallah bu postu görürler bnde kullanıyorum doğuma yetecek kadar stok yaptım olmasaydı isterdim 🙏🏻🤗