Zeyneponcel Merhaba kızlar, 17+2 deyim. Hamileliğin son aylarında göğüsten sıvı gelebileceğini biliyordum ama 3 gündür aralıksız gelince bi tedirgin oldum. Kontrolüme de daha var. Bu haftalarda normal mi? Yaşayan var mı?
Tugceonur Zeyneponcel normal canım süt kanalların açılmış göğüslerini sıkma veya oynama ki erken doğum başlamasın 🌸 zaman mutlaka doktorunada bilgi ver gittiğin zaman
Aysenur96 Zeyneponcel biraz erken sanki benim geç gelmişti doktorum bana geldiği zaman göğüs pedi tak ve üzerini emzırme sütyeni tak demişti göğüslerin dik durması lazımmış sıvıyı tutması için