1 ay 17 gün oldu kızımı kucağıma alalı. Biraz geç oldu anlatmak ama içimde kalmasın diye yazmak istedim.
En başından başlayacak olursam hamileliğimin ilk ayları pandemiye denk geldiği için kayınvalidemdeydik allah razı olsun bana çok iyi baktı miğde bulantım çok olduğu söylenemez rahat bi hamilelik geçirdim. 51 kiloyla hamile kaldım. Kız çocuğu çok beklemez dedikleri için 37.haftada beklemeye başladık ama ne gelen var ne giden🤷♀️ Hastane çantamız hazırdı zaten yalancı sancılarım çok oldu duşa girince yada uyuyunca dinlenince geçiyordu. Yürüyüş çok yapmadım ama evde sürekli hareket halindeydim. 40.hafta kontrolümde nstde sancılar çıktı ama çok düzensizdi hiç hissetmiyordum bile doktorum haftaya hazırlıklı gel doğumunu başlatalım dedi. 41.hafta kontöre gittim yatışımı verdiler sabah saat 10 da hastaneye yattım ilk alttan muayenemi de o zaman oldum sıfır açıklık ve sancıyla hastaneye yattığım için süreci hızlandırmak adına yoğun bakıma aldılar beni ve rahim ağzına balon takıldı beni doğumdan da en çok zorlayan o oldu saat 4e kadar balonun etkisiyle sancılarım hafiften çoğalmıştı ve balon kendiliğinden düştü açıklığa bakıldığında 5cm olmuştu kasılmaları düzene sokmak için çok küçük dozda yarım saat suni sancı verdiler ve tekrar doğumhaneye indik kendi açılmam yavaş ilerledi ama ben çok rahattım sancılarımı da güzel karşıladım. Normalde çok nazlı canı tatlı birisi olduğum ve doğumum uzun sürdüğü için dışarıda bekleyenlerim çok endişelenmiş bu kız doğuramadı sezeryan da istemedi perişan ettiler diye ama 7cm açıklıkla kendi lavmamı kendim yaptım yani korktuğun gibi olmadı. ıkınmalı sancılarım gelince doktora seslendim doğuruyorum diye normal sedyede 3-4 kez ıkındım ve hemen doğum masasına aldılar orda da tek ıkınmada akşam saat 21.31 de kızımı kucağıma aldım 2990 ve 50 cm doğdu.
Beni bu süreçte zorlayan sadece rahim ağzıma balon takılması oldu çünkü kasık ağrımı çoğaltmıştı normal kendi sancılarım bile o kadar ağrı yapmadı kolay bi doğumdu benim için 5-6 tane dikişim var onları da kuru tutmaya özen gösterdim her seferinde Vatikan’la temizleyip saç kurutma makinesiyle kuruttum ve 20.gün dikişlerimin çoğu düştü kanamam baya azaldı ama içimde kan pıhtısı kalmış doktorum bitane ilaç verdi onu kullanınca tekrar kanamam oldu 30.gün tamamen kesildi . Başka sorularınız olursa severek cevaplamak isterim ♥️