Elffnur Dilekcnkn bende reşat bahata gdyrm canm neslihan bahata bi kere gitmştm ilk gebelğimde oda cok iyiydi
Dilekcnkn Elffnur evet bende ikinci gidişim aralıktan beri takip ediyorum onu ama doğum konusunda biraz sorular var aklımda gece de olsa geliyorlar mı acaba extra ücret yok dediler ama bilemedim
Elffnur Dilekcnkn kendi doktorunsa geliyo canım benm kendi doktorum girmişti doğumuma hatta başhekm oldgu için cok girmiyo doğumlra ama benm doğumuma grdi şimdide bi kaybm oldu sonra hamile kaldm suan 5haftalk yne aynı reşat beye gdyrm cok cok iyi bi doktor cok memnunm kendisinden ilgisinden
busra2021 İlk dogumumu İkitelli batı bahatta yaptım ve hiç memnun kalmadım. Bht clinic yeni oraya hiç gitmedim. Bahatın muayeneleri falan iyi çok ilgili doktorlar fakat ebeler ve hemşireler hakkında aynı şeyi diyemicem
Elffnur busra2021 bende ilk doğumumu orda yaptım hastane olarak cok memnun değildm ama doktorumdan memnun oldgm içşn sorun etmedm suan ki hastaneleri baya baya iyi muane ücreti 240tl
Dilekcnkn Elffnur geçmiş olsun benimde 7 haftalık iki oğlumda da devlette yaptım bu sefer iyi bir hastahanede yapmak istiyorum ücreti biraz fazla ama yapabilceğimiz birşey yok gibş
busra2021 Elffnur gerçekten doktorları iyi fakat hastane ve hemşireler hiç iyi değil sanki hemşireler orda zorla çalışıyor çok suratsizlar yeni yer de bana çok pahalı geliyo şuan devlette yapmayı düşünüyorum zaten dogumumu
Elffnur busra2021 durumun el verirse yeni yeri tavsiye ederm canım ben cok memnunum şuanda özellikle doktorumdan inşallah iyi bi doktora demk gelrsn sende☺️
Elffnur Dilekcnkn devlete asla gtmyrm bazı tahlillerm dışında cnkü hiç ilgilenmiyolar imkanım el verdkçe özele gderm canım zaten doktorum cok iyi
Dilekcnkn Elffnur en iyisi bende aynı şekilde hele bu pandemide gerçekten çok düşündürüyor insanı ben sağlık ocağında ve bir tıp merkezi var orada yaptırmayı düşünüyorum tahlilleri hayırlısı olsun hakkımızda
Elffnur Dilekcnkn sağlık ocağı her tahlili yapmıyo canım malesef o yüzden genelde devlette halledyrm yda batı bahatta halledyrm orda daha uygn
Dilekcnkn Elffnur evet doğru şu ana kadar verdiği tahlillerden iki tanesi sağlık ocağı yapmadı down sendoru olan testi yapmayacağım Zaten detaylo ultrason içinde bahatta varmı bilmiyorum
Dilekcnkn Elffnur evet orayı düşünüyorum benim önceliğim zaten gece de olsa fark olmadan doktorumun gelmesi daha önce çünkü devlette mahvoldum ve bu sefer böyle birşey istemiyorum çok zor devlette gerçekten