eeeqq 18. Haftamda kontrole gittim ve doktor bebeğin her iki tarafında da omurilik sıvısında kist olduğunu söyledi.Kendiliğinden geçebilirde dedi ancak kontrolleri sıklaştıralım detaylı ultrasonu öne alalım dedi.Nette araştırdığım kadarıyla çok görülen bişeymiş 26-27. haftalarda geçebiliyormuş ama o zamana kadar içim içimi yer artık.Böyle bir durum yaşayan ya da duyan var mı arkadaşlar :((
Ky2406 eeeqq detaylı ultrasonda nedense anneleri üzecek herşeyı dıolar inşAllah öle birşey yoktur rabbm saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsin bebegmn beynınde kıst var dediler doğum yaptım gayet saglıklı çok şükür rabbime Allah yardımcınız olsun